mandag 17. september 2012

30 års bryllupsdags kort

Dette bryllupsdags kortet laget jeg til ene tanten og onkelen min. Det er et staffeli kort med en liten twist, slik at man kan åpne det enda mer enn å bare sitte det opp. Kortet er 15x15cm når det ligger sammenbrettet. Når det er satt opp så er det ca 15 cm høyt, og når det brettes ut er det ca 36cm.

Jeg har brukt hvit og svart kartong og speilblank sølv ark/kartong. Jeg har brukt to deiser fra Mariannes Design. Bånd og diamanthjertene er fra Edelweiss. Sølv sløyfen og klistremerkene med tall og bokstaver er fra Panduro. Diamantbladene og kjærlighets stempel teksten er fra Kort og Godt. Blomstene er fraStoryteller og Papirdesign. Inni kortet måtte jeg selvsagt ha med to stempler av hunder siden mottagerene av kortet er så glad i hunder. Hundestempelet er fra Magnolia. Jeg har fargelagt de med Touch Marker og tatt litt gjennomsiktig glitterlim på kantene av de. Jeg har også brukt en puncher til å lage hjertekant/bård fra Martha Stewart. Utenom det har jeg brukt en hjerte puncher, hvite fjær og sølv glitterlim.

 







 

1 kommentar:

  1. Wow...nydelig bryllupskort og den brettingen har jeg ikke sett før.
    Småkortene i forrige innlegg var lekkre.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett