fredag 19. oktober 2012

Julekort

Dette er det første julekortet jeg lagde i år. Jeg har brukt hvit kartong, speilblanke sølv ark og mønster papir fra Kort og Godt. Papiret med teksten "Gledelig Jul" på  er fra samme arket fra Kort og Godt. Stempelet jeg har brukt er fra KennyK, det har jeg fargelagt med Touch Twin Marker. Skøytene er laget med en av høstens nye dieser fra Marianne Design. Ellers har jeg brukt hvit fjær og sølv glitterlim.

 
 
Blir litt sjeldent oppdatert her på bloggen fordi at jeg har litt problemer med pcen for tiden, desverre. Men jeg skal prøve å holde bloggen noen lunde oppdatert selvom.
 
Jeg håper at alle koser seg med julekort lagingen som jeg er sikker på at mange allerede har begynt på ;-)

2 kommentarer:

  1. Flott julekort du har startet med.
    Er så fin den diesen fra MD.
    Flott fargelagt motiv.

    Klem Heidi:)

    SvarSlett
  2. Lekkert julekort.
    Så flott med de skøytene.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett