tirsdag 21. februar 2012

Bursdagskort

Dette er et av de nyeste kortene jeg har laget. Somregel når jeg lager kort, så vet jeg hvilke person som skal ha kortet. På denne måten kan jeg la det påvirke de valgene jeg tar når jeg lager designet. Hvilke farger som blir brukt er en stor del av designet. For å velge riktig farger så tar jeg hensyn til hvilke farger den mottagende personen liker, og hvilke farger personen kler. Noen personer er veldig sprudlende, mens andre mindre. Dette kan du å gjenspeile i kortet ved å ta mer klitrende og skinnende ting på det til den sprudlende personen i motsetning til det til den mindre sprudlende.

Blitsen har desverre en vane til å gi gjenskinn i de glistrende og mer glansfulle tingene på kortet. Men du kan forsatt se selve designet selvom motivet er litt mer uklart.


Alle kort jeg lager, har jeg konvolutter som jeg forsegler med de elegante men å litt gammeldagse seglene. Jeg syns det å forsegle konvolutter på den måten, gir det et ekstra spesielt preg men også gjør det hele litt ekstra koselig når man får et slikt kort som er forseglet på denne måten.


2 kommentarer:

  1. Flott og fresht kort du har laget.
    Seglet bakpå er knalltøfft,takk for tipset ;o)

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  2. Wow, veldig tøft! :) Spesielt med lakkseglet bakpå!

    SvarSlett