søndag 26. februar 2012

Litt av dagens kreativitet

Et av kortene jeg laget i dag har jeg brukt en av puncherne fra Martha Stewart på. (Bilder av de andre kortene kommer etterhvert.) Det er borden med hjerter på venstre siden av kortet. Det er samme puncher som jeg har brukt på et av bordkortene jeg la ut for en stund siden.

På kortet har jeg å brukt to andre punchere, en hjertepuncher som jeg kjøpte på http://www.bikuben.com/ , den er fra Marvy. Den tredje puncheren er også fra Martha Stewart, det er sommerfuglen på kortet.

Andre materiell jeg har brukt:
- Blomster fra Papirdesign.
- Bladene (som stikker ut fra under blomstene) er fra Storyteller.
- Stempelet er fra Kort og Godt
- Diamantene (sølv/blanke) er fra Kort og Godt.


Jeg ønsker alle en flott dag videre.

4 kommentarer:

  1. Nydelig kort du har laget.
    Flotte lillafarger,blomsterpynt og puncher.Den hjerteborden er jo bare lekker. Du er flink !

    Klem Kjersti ;o)

    SvarSlett
  2. Disse var veldig fine, håper du kan lære meg å lage sånne en gang. :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha. Og det går sikkert ann å få til en gang ;)

      Slett