søndag 10. juni 2012

Bryllupskort

Dette er da altså det første bryllupskortet jeg har laget. Jeg laget det for en venninne av meg. Må sant si at jeg ble veldig fornøyd med det og jeg håper at det brudeparet som venninnen min gav det til ble også fornøyd. Jeg har hovedsakelig brukt hvit og sølv. Bakerste fargen er hvit, deretter har jeg et sølvglitter ark for jeg har et helt blankt sølv ark på toppen. Både hjertet og ovalen er laget med Marvy punchere. Begge stempeltekstene og blomstene er fra Kort og Godt. Bildemotivet er fra Papirdesign. Damen og mannen er laget med dies fra Mariannes Design. Skriften med navnene er klistremerker kjøpt på Panduro. Jeg har brukt sølvglitterlim rundt ovalen, hjertet og bildemotivet.




Når man løfter opp  øverste delen av kortet ser man at jeg har laget en relativt stor sølv og hvit firkant (i sammen stil som firkanten der navnene er) som er beregnet til å skrive en liten hilsen på. (Glemte desverre å ta bilde av det når øverste delen var løftet opp)




Som en gjerne ser har jeg laget både hvite og svarte figurer av diesene til Marianne Design. Jeg plasserte de svarte litt under, men sånn at de er litt synlig for å få en mer tredimensjonal effekt på silhuettene og fremheve de mer. Denne ideen har jeg lånt fra Heidi, en god kollega av meg. 

Ha en fin dag videre og jeg håper alle har like fint vær som oss i Bergen i dag :-)

1 kommentar: