lørdag 2. juni 2012

Bursdags kort med maritimt tema

Dette bursdagskortet lagde jeg for noen uker siden. Blondekanten er kjøpt på Hobbykjelleren på Sartor Senter. Det samme med motilvet av seilbåten. Bølgehjertet og ovalen er laget med Marvy punchere. De hvite blomstene husker jeg ikke helt hvor kom fra i farten, men er jo enten Kort og Godt, Papirdesign eller Edelweiss kanskje. Stempeltekstene er fra Kort og Godt. Og de blå diamantblomstene er fra Edelweiss. Metalblomsten er fra Panduro. Ellers har jeg brukt vanlige sølv/blanke diamanter/bling til å livne opp kortet litt.

I det siste har jeg funnet ut av fjær er veldig kjekk å bruke på kort. slik som her har jeg brukt blåe fjær. Når jeg lager ting, spesielt kort, så blir det alltid til at jeg bruker noen spesielle ting i en periode, til jeg føler jeg har brukt det litt opp. For om det blir vellykket så skader det jo ikke å gjenta suksessen igjen på et annet kort.




Dette kortet lagde jeg på bestilling fra ene bestevenninnen min, som skulle gi det til sin far. Håper han blir fornøyd med det.


Ha en strålende dag videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar