mandag 13. august 2012

Bryllupskort

Dette er et staffeli bryllupskort jeg laget i begynnelsen av sommeren på bestilling fra en venninne. Håper at de som fikk kortet likte det også. (Desverre er det litt vanskelig å få gode bilder av det speilblanke arket/sølv arket, siden det reflekterer blitzen mye.)

Jeg har brukt 3 forskjellige Marianne Design deiser; champagneglassene, "blonden" som er bak champagneglassene og gifteringene mellom hjertene.
Hjertene er laget med en Marvy puncher.
Sløyfen over champagneglassene er fra Panduro og det samme er både den metallblomsten jeg har tatt under ene hvite blomsten og bokstavene (sølvglitter klistremerker).
Diamantbladene er fra Kort og Godt.
Blomstene mener jeg å huske er fra Storyteller.
Ellers har jeg bare brukt sølv/blanke diamant hjerter, sølv glitterlim og noen enkle sølvklistremerker som man kan få tak i på alle Hobbykjeller butikkene i Bergen og omegn.






2 kommentarer:

  1. Fy flate så lekkert !!
    Wow......dette fallt garantert i smak hos mottakerene.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  2. Dette kortet var bare helt utrolig lekkert Trine.
    Ha en fin dag.
    Klem Heidi:)

    SvarSlett