mandag 27. august 2012

En dekorert eske, en bok

Dette er en eske, som er formet som en bok (ferdig kjøpt slik), som jeg har dekorert. Jeg har først laget forskjellige dekorasjoner i mosegummi. Slik som f.eks. bokstavene, hjertene, dekoren på baksiden og der sidene av en bok skal være. Sommerfuglene har jeg laget med en puncher fra Martha Stewart. Og en av dekorasjonene øverst på boken er laget men en dies.Jeg har ellers brukt knapper også for å få flere teksturer. Deretter har jeg tatt biter av en aluminiumsteip som jeg har kjøpt på biltema over hele boken. Deretter har jeg brukt akrylmaling. Har brukt svart og kobber farge til å dekkorere mesteparten av boken. malte på og tørket av/smørte malingen utover med papir, helt til jeg fikk det resultatet jeg ønsket. også har jeg tatt litt gull maling (akryl) over bokstavene for å fremheve de ekstra.

Inni boken har jeg brukt rødt fløyelsstoff, som jeg har limt fast med limpistol.






1 kommentar:

  1. Så stilig denne boken var da.
    Det ble en lekker farge. Knalltøff !!

    Klem,Kjersti

    SvarSlett