onsdag 4. april 2012

Lilla kort

Her er enda et kort jeg har laget for butikken Kreativ Scrapping som jeg er gjestedesigner for.

Jeg må si at jeg er veldig fornøyd med det, med tanke å på at det var blant de første kortene jeg brukte blomster på. (Jeg laget kortet i februar en gang.) Utenom det så er jeg veldig fornøyd med komposisjonen av elementene på kortet.

Det jeg har brukt er:
  • Stempel fra Kort og Godt
  • Sølv/blanke diamanter fra Kort og Godt
  • Oval Marvy puncher
  • Blomster fra Papirdesign
  • Diamantblomster fra Edelweiss
  • Mariannes Design creattables G-nøkkel
  • Det svarte papiret som jeg har laget G-nøkkelen med er litt tykt og blankt (og holder lettere formen uten å ødelegges i motsetning til vanlig kartonpapp). Har fått tak i det på Panduro.
  • Mariannes Design designtables DS0913



God påske alle sammen :-)

1 kommentar:

  1. Lekkert !!!
    Så utrolig stilig med den svarte G nøkkelen.

    Klem Kjersti

    SvarSlett